/// UFO FYLLER 26

Så dagen har snart kommit. Om en vecka är undertecknad närmare 50 än födseln.
Pensionen närmar sig med stormsteg, och det oranga kuvertet hånflinar åt mig.

så vad vill han ha ?

Ett DJ-kit.


Detta lilla paket. ja ni ser ju själva. Spelarna går på 6k styck. och Mixern 5k. Köper man det som paket blir der 14k.

Familjen lilla.. Samla era peningpungar o köp det.. -ler drömskt men vet att han aldrig kommer äga det-

Så för att vara realistisk.

PENGAR.

en ny iPodVideo / en iPhone / en wacom bamboo & apples nya TGB / en ny bärbar mac / en livsprenumeration på Computer Music / att min ekonomiska situation skall stabiliseras, sånna saker. Men inget av det kommer hända. Så ge mig en flaska sprit, ett leende, en klapp på axeln, o säg att det ordnar sig nog till slut.

Han vill ha pengar så han kan göra iordning sin lya så snabbt som möjligt. Nu vill herr uFo Anders Miller ha en lägenhet han kan bo i, inte bara höra grannarna när dom jobbar på att få tillökning. Även om det kan vara ganska underhållande. Arme man, han kom för tidigt. Dom små samtalen som utspelades på andra sidan väggen var rätt så gulliga.

Nu vet jag att hela min familj, liksom jag inte värderar föddelsedagar så mkt. Det är ju faktiskt ganska meningslöst nu. Det är inte riktigt samma njutning i att se ännu ett år extra bakom sitt namn på diverse communitys och sociala-forum. Men vad gör man.
Det ÄR ett faktum. Jag blir äldre, denna dag skall firas, även om jag iår kommer fira den med blåmärken, och träningsverk som följd.

jag skall nämligen på min första Bujinkan träning. Hej hopp. asiatisk kampsport i den ädlaste form.

Kommentarer

  1. Anonym8:27 em

    oj, ska du börja träna kampsport... väntar med spänning på att få höra hur det går *ler*.
    Ja du... de däringa grejorna som du önskar dig... är rena tjing tjong för mig som du förstår...

    SvaraRadera
  2. jo det är dags för mig att äntligen börja. Hade jag inte haft en mamma som bara lät mig gå brottning eller judo så hade jag börjat redan när jag var ung.

    Sen har det inte funnits tid, "kom-o-få-stryk-grattis"-dagen brukar alltid infalla runt min b-day. Eller så har jag vart iväg med jobbet. Senaste 3 åren har det vart jobbet. Så nu sket jag i att jag fyllde år.

    ang grejerna, det är därför jag har gjort som som länkar TILL produkterna =) mohahaha..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar