/// GUNGA DIG IN I 2008


Jag älskar gungstolar. Hade det inte vart för det att dom är så sjukt fula, och knarriga så hade jag nog haft en. O nu är den här... Gungstol 2000.

Men den är fortfarande ful, vart är armstöden? Känns den inte lite väl låg? men läslampan är ju bra, eller, asså. Jag vet inte. Läslampan lyser dig ju rakt i nyllet. WTF!

bra idé, katastrofalt genomförande. Bygga en gyngstol för 2tusen8 i Något fräsigt framtidsmaterial? nanotubes eller ngt. ngn? inte, sucka. jag får aldrig bygga stolar.

Kommentarer

  1. Anonym3:35 em

    Det kanske är meningen att man ska ligga på den gröna yta som man tror man ska sitta på, du vet, med benen mot den andra och boken i knät. Då lyser det inte i ansiktet.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. hur mycket jag än vrider o vänder så får jag ändå lyset i pannan..

    Hur menar du? rita o berätta.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar