/// LYAN // DEL 2 // BESTÄLLT

Har nu beställt grejerna från IKEA. Variant 2 vart det av dom. Tyvärr. Jag hittade variant 3begagnat på blocket för en tusenlapp, i mina kvarter, hade nästan vart att bara knall över med en vän, ge dom en peng, o knalla. Hade vart klara på en kvart. Top.

Vart så jävla lack när jag uppmärksamade detta. Men sånt e mitt liv. Jämt. Det är alltid så, i allt, prylar, kunskap, flickor. Bestämmer jag mig för en så kommer ett bättre val o erbjuder sina tjänster.

Men jaja.. Vecka 35, skall det komma sägs det. Betala när dom kommer. Så förhoppningsvis kommer dom att ringa. Ngt som jysk INTE gjorde när jag väntade på min TV-bänk förra gången.

Men lite tur så kommer jag ha råd med lite andra grejer osså denna månad. OM jag skiter i att köpa mat, så kommer jag nog ha råd med en matta.. Men mat e bra, matta kan vänta. ohhhhh jag vet inte jag..

Vilket fall. Funderade på att mamma, micke, hannes kunde komma till mig detta år, onsdag 5 sept ? sound fair?

Kommentarer

  1. Anonym7:36 em

    Hej Ufo.
    Jag råkar vara lärare med en ny liten gullig klass i år. Onsdagar är hopplösa annars men i år är den 5:e rena katastrofen. Jag har kör och utvecklingssamtal samtidigt. Kommer att få väldigt svårt att komma till dej.Tråkigt när du nu har fixat så med lyan. kanske någon vecka senare????
    Kramisar mamma.

    SvaraRadera
  2. ja ja.. det vara bra ett förslag mamma lilla..

    Måndagen ist? torsdagen? nämn en tid så bokar vi den.. Nu e det slut med att gå hem till mamma o fira. Jag e faktiskt inget barn längre.. -stampar med foten- ^__^

    SvaraRadera
  3. Anonym5:13 em

    Underbart. Jag undrade när det skulle inträffa. V. 35 o 36 har jag utvecklingssamtal varje dag till 19.30. Vecka 37 på måndagen borde funka.
    Mamma

    SvaraRadera
  4. Då spikar vi det då?

    Försöka få tag på hannes osså.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar