/// HEROES PÅ 4AN


Den underbara serien Heroes kommer i dagarna att sparka igång på TV4, rekomenderas starkt, synd att jag själv ligger en säsong före. Så när det börjar på svensk TV sitter jag o tankar avsnitt ett, säsong 2. Lite synd. Men så blir det lätt i dataåldern.

Hör man talas om ngt bra så kan man offra några MB på en fil, och en timme av sin tid för att se om det verkligen var ngt att ha. Själv sträcksåg jag dom 5 första avsnitten, för att sen se 5 till nästa dag. Så bra är det.

Kan vara lite segt imellanåt. Men satan så bra. All Downloaders, start you torrents! Hoppas det bara inte blir som med LOST, 4ans andra succé. Jag såg säsong 1, och början på andra. sen tappade jag hoppet. Första säsongen var så sjukt bra, för att sedan ramla ner i en avgrund. Säsong 3 skulle tydligen vara bra igen, men det var för många nya karaktärer, och skit. Så det gick inte.. Håller tummarna, och sparkar igång Första avnittet på säsong 2 av WEEDS.

Kommentarer