/// TJUVLYSSNAT

Tillbaka till verkligheten

Tjej 20+: Men du verkar så nere, har det hänt något?
Lågmäld kille 20+: Ja, fast det låter så löjligt så jag vill inte berätta det.
Tjej 20+: Äh, kom igen. Jag hör ju på dig att det är något!?
Lågmäld kille 20+: Ja okej, men lova att inte skratta? Jag blir utfryst på wow (world of warcraft). Får inte vara med i guildet längre.
Tjej 20+: Oj..vad tråkigt!
Lågmäld kille 20+: Jag får bara vara längst bak när vi ska attackera. Det känns så jävla förnedrande. Funderar på att lägga ner skiten och börja leva mitt vanliga liv igen.

Plats: Odenplan


SAXAT FRÅN TJUVLYSSNAT.SE

Kommentarer

  1. Anonym1:32 em

    Oj.... vilket liv en del lever....

    SvaraRadera
  2. nynna : minst sagt
    saom : Det är FÖR talande om vilken värld vi har.

    Helt galet. Sen undrar folk varför jag vägrar skaffa internet hemma.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar