// UFO HAR LEKT IGEN

Efter ngn timmes lekande så sade uFo STOP!

Så nu får det se ut såhär ett tag..

Jag har även ännu en gång bestämt mig för att multiposta. Skriva på både Svenska och Engelska.
Min Engelska har många brister. Och jag förväntar mig inte att jag kommer få ngt pris för min underbara stavning (snarare tvärtom) men jag har ändå närmare 100 träffar om dagen från andra länder.

Once again i have decided to multipost. Type in both Swedish and english. Now, my English aint the best. It sucks big time. But i have about 100 hits from other countries then Sweden. So thougt it might be kind to them.

Kommentarer

  1. Sött, men det känns inte riktigt dig.

    Aja if you like it... :D

    SvaraRadera
  2. Mjaaa.. det krävs en hel del ändrande i CSS:en Men efterso CSS:en inte ligger på min maskin. Så får jagskriva en egen och lägga upp ngnstans..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar