// IDAG SMÄLLER DET. TYP.

Så.. Idag skall man åka till GBG då. Bilen från STHLM skulle ringa runt lunch. När är lunch? Laddad är jag, så laddad så det rinner över, genom näsan skulle man kunna säga.. Mmmm mer nässpräj,. vänta...

Mmm så ja. menthol! Som en dyngsmäll rakt i ansiktet. Men gud sicken befrielse. Hade tänkt ta en avslappnande öl med mor innan jag åkte. Men det går nog inte så bra. Tror jag är närmare JKPG än gamla goda kNorrköping vid kl 17. Så vi får ta det en annan dag.

Ohh jag höll på att dö igår. Ja säkert. Mina USB-portar vägrade fungera på Mishima, hur fan skulle jag spela med klaviaturen då? Så jag satt i 20 min o väntade på att några filer skulle flyttas klart innan jag kunde starta om henne o hoppas, hoppas hoppas.. Visade sig sen att hon hade vart igång konstant i 42 dagar.. Så jag förlät henne rätt fort när USB-portarna ville leka med mig efter en reboot. TUUUUR.

Undrar hur det här kommer gå. Uj uj.. Jag e nervös, laddad, o klantig, jag glömde ju så klart kameran hemma.. jaja... så e det ibland.

Över och ut.

Kommentarer