// KNULLTRÄD SÖKES

Min kära vän alexis citerar mig på sin blog.
uFo säger (14:20):
nae fan.. jag har vart en cynisk, kvinnohatande pojke nu i ett o etthalvt år..
uFo säger (14:20):
sånt där med hjärta smärta o skit e inte mina grejer
Alexis säger (14:34):
Ahh, jag är inte heller mycket för kärlek. Men nu har jag iaf hittat mig ett bördigt knullträ som är grym i sängen, är duktig på att laga mat, och är någorlunda ordningsam. Damer som dessa växer inte på träd, så denna har jag tagit tillvara på.
uFo säger (14:44):
lol
Alexis säger (14:52):
Du borde också skaffa dig ett. Det gör dig gott. I promise.
uFo säger (14:52):
orka
Det är manligvänskap och vägledning det. Fan jag saknar dig mannen.. Illa att man inte har vägarna förbi Stängnäs i helgen då... Skulle vilja kasta ett öga på ditt knullträ o se om det finnes några knoppar.

Kommentarer

  1. Anonym12:41 em

    Det är fan hög tid att träffas. Hur länge sedan var det? 5-6 år sedan? O.o /Alexis

    SvaraRadera
  2. jo det måste fan va ngt sånt.. 4-5 iaf... 6år känns så sjukt länge sen...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar