// ETT LIV MED OFLYT

Jani o jag lekte lite musik igår. Var faktiskt jävligt trevligt.. Jag tyckte nog att han behövde komma iväg från frugan en stund. =) Men jag undrar lite över vart fan hannes tog vägen..

Vilket fall som hällst så började min tisdag på värsta tänkbara sätt..

En propp gick när jag skulle slå på TV-n. felet med att ha ALL elektonik på EN kontakt i hela vardagsrummet.. Smidigt uFo.. smidigt.

Så det var ju bara till att leta reda på propparna. Som jag VET att jag köpte för inte allt för många månder sedan. Ingenstans fanns dom. Inte på några av dom där braiga ställena som dom borde ligga... Nae.. dom låg PÅ proppskåpet.. Vem fan har lagt dom där? Idiot..

Sen var man ju vaken.. Jävligt vaken. Käka en tallrik Special-K, duscha o försöka se allmänt fräsch ut..

Tack jag vet.. Det är lätt gjort. =)

Ner hoppa upp sig på cykeln. ohhhhh tyvärr. luft slut!
Upp hämta pumpen. Pumpa däck för kung o fosterland (tänk Magnus Uggla)
Rejsa ner till jobbet, klippa en Metro. O Booms. 10min försent.
O första jobbet man får är att man skall Mejla iväg ett orginal, stort som ett frimärke. Som sedan skall blåsas upp till en ringa storlek av 4x1meter!

hmmmm Pixligt? NO SHIT! Hallå.. Jag vägrar lasse.. Jag vägrar skicka iväg sådana saker. Dom på andra sidan tråden måste tro att jag var född iförrgår eller ngt. Så jag skrev ut ett A4 med ett segment i skala ett till ett. Pixlarna är stora som mindre knytnävar. Mer som, stora plommon. Jättesnyggt.. Verkligen.. säkert..

nae.. jag e int´ bitter..

Kommentarer