// SAGAN OM MANLIG KÄRLEK

ANGÅENDE MER BILDER SÅ FINNS DET PÅ BADBOLL. ÄVEN EN YOUTUBE FILM MED SUVERÄN LJUDKVALITÈ FINNES LÄNGST NER I POSTEN

Så... uFo glömer allt som vanligt.. Så detta kommer inte bli den braiga review som jag hade tänkt. IGEN. (uFo o hans jävla kamera lixom, jag har den, men glömmer den jämt) Och natten tors-fre satt uFo uppe och fixade sin dator som pajade till kl 4. Så 2 timmars sömn. ohh yeah!

Så...

Efter många om och men sätter jag mig i bilen på väg mot Götet. Har sett, och träffat 2 utav dessa 3 individer jag åkte med, men jag o namn m.m men i vilket fall, resan ner gick smärtfritt, pratades en del, och så. Tog det chill, poppa DnB, lite hiphop bara chilla helt enkelt. Släpper av mig i ett mörkt och kallt Göteborg, o jag träffar Reza och Tess för första gången på ett halvår. Yey!


Tess & Reza gör allt för att se lite Hårdrock ut, Claw gör tummen upp.

Tess var arg, trött, ville inte mer, o skulle lämna bilen till pappa. Planer som inte riktigt ville sig. Allt skulle göras, köras, hämtas, fixas, mötas, o det var deco o fan o hans moster. Efter Rezas bravader styrande o ställande så åkte han o jag buss till hans sjukt-lilla studentlya. Hur kan du bos så? ujuj. Men TVn och stereon kan jag mer än gärna ta över. TACK!

Väl där så bemöts jag av 50 plattor öl, 20 plattor alkoläsk, och en något lugnare Robin. (väl mött) Robin var inte riktigt lika stressad som Reza. Efter ngn timme håller jag på o dör i soffan så Robin tog mig underarmen mot "hotelet" WTF? Jag på hotel. Sure!

Knallar in på rumet o ser då att. OJ.. en dubbelsäng. okej... hmmm i denna säng ligger redan Claw o sover för allt vad han var värd. Jaja, bara till att krypa ner o mysa loss då.. Vad annat finns det att välja på? Bara man inte får ngn konstig nattreflex att hålla om honom eller ngt för att man känner värme på sidan eller ngt.. uj uj uj..


vriiiiida på dom små rackarna för allt vad tygen håller

Men ja, sova var välle inte det jag var ämnad att göra den natten. Först har folket i rummet brevid rajtantajtan, när dom väl slutar, uFo är såååå nära på att somna. Så hör man:
Åhhh åhhhhh ja, jajajaja åhhh åhhhh stöön stånk och flås..

Det knullades hejdlöst i en timme, o jag trodde hela stället skulle rasa, eller att hon skulle gå sönder. Så som hon lät måste han ha penetrerat henne med en jävla rälsbuss. Väl efter det så börjar claw låta som ett sågverk. Summa sumarum. Natten Fre - Lör 3 timmars sömn (totalt 5 timmar) Claw o jag kom bra överens redan från början. Vi hade liknande humor, och vi var röksugna samtidigt. Käka frulle, vänta på att robin o reza skulle vakna... o sen ner till dom. Snacka bajs o se på när dom stressar, träffar lina där osså. O nu börjar kriget,stressen, allt jobb. Robin åker in till stan för att göra massa grejer. Vi börjar bära ner all öl, cider o skit till bilen. Åker med det över hela göteborg, fixar grejer, hämtar folk, lämnar folk, ringer här, stressar där. Börjar rigga grejer på platsen. O allt ser välle ut som att jo, det här går nog bra fan. Långt kvar. typish.

HELL NO! Öppnings DJn var inte på plats. Men vad gjorde det. Vi var inte klara med deco, backdrops. Vi hade för lite UV så byns fetaste backdrops syntes knappt. Vi sätter igång en halvtimme för sent. Men sen. Sen går allt som på räls fram till stängningen kl 9ish.

Nervo : Öppning progishkindowtrance. Han är nog den ända jag sett spela med en Herkules-DJ konsol. Trevlig prick.

Jag : Ja ni vet ju vad jag spelar.. hur jag spelar. o allt. O jo. det gick bra.. hade kul som fan. Manglade på som bara den på slutet så sabi bad mig häjda mig liiite.

Sabi : Kul tjej. Fick höja sitt set ngt med det var välle bara till en fördel. Mycket bra set.


Claw hotar med gaffel | uFo ser allmänt glad ut

Claw : Wroooomm.. uj uj uj... Jag säger inget, finns inte så många superlativ i min ordbok för att beskriva detta..

Zloj : Damn u dude! Du kan inte spela så snabbt om du vill att jag skall stå still. Zlojdmannen tar vid där jag brukar vara på M:W festerna här i byn,. Snabbt argt, och helt jävla underbart. Way To Go.

Trimada :
Techtranceish kul, bra, intressant. Men ja. asså. Det är ju inte min kopp té asså.


uFo är en väldigt trött pojke ibland..

Human Blue : men progg... orka.. sov i typ 15 min alltsomallt under detta set. (totalt 5.2 timmar)

Damnvadhettedomnu? : proggish-tech-elektro-ngt jag tyckte det var rätt kul. Påminner om sånt albin spelar fast lugnare,. snällare, stuffit lixom.. Här jagas man av och jagar man Tess med vattenpistol, fylld med öl/cider/sprit jag var så kladdig. Och aldrig har Sååå många killar sprutat Tess i ansiktet på samma kväll.. (ta den som du vill, era assosiationer) nerriggning.

Nedriggningnen pågick förevigt.. Vi kom inte därifrån förens runt 3tiden. jag har lyckats sova ytterligare 20 min. (totalt 5.5 timmar)

Hungrig, o gud vet allt. träffar upp dom som kör mig till peking vid 5. hemma i peking vid 8. sover max 20 min i bilen. (totalt 5.8 timmar) Pang boom i dushen, sen sängen kl 21.00

Sen upp till jobbet kl 6. YES!

Så från TORS - SÖNDAG sov jag allt som allt KNAPPT 6 timmar.. Så om jag e lite trött på jobbet idag.. Låt mig va! Dammit... o ge hit min kaffekopp!

Kommentarer

  1. Mer finns på BadBoll.. Reacha klicka på bilderlänken på min badboll liskom

    SvaraRadera
  2. såååja bilder ;>

    SvaraRadera
  3. Anonym10:13 em

    ok. Skönt att se att du lever, även om det verkar knappt. måste ha varit bästa låten, att du inte skicckade den till melodifestivalen! En solklar vinnare.Värsta schlagern!!!

    SvaraRadera
  4. hahaha,.. Mamma lilla.. NU är det så att jag faktiskt jobbar på en liten schlager hemma.. hehe.. ^__^ måste vidga vyerna. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar