// SYSTER = GAMMAL

Idag är dagen då min Lysekils-boende lillasyster fyller år. YEY! -kastar konfetti på-
Man hade ju tänkt ringa tidigt o jävlas. Men hon var ju tokvaken o satt på tåget (tror jag) så som vanligt så går mina fanstyg åt helvete.

Jag e inge bra på att vara ond. Jag får välle helt enkelt bara springa runt o vara så sjukt trevlig hela dagarna ist då... -AS IF-

Jaja.. bara några dar tills mamma fyller åsså. Om man har tid med sånt. Får välle bli en snabb ÖL eller ngt på fredagen.. Annars e man ju uppbokad som bara jag kan vara.

Today just so happens to be my little sisters birthday. YEY! -throwing confetti- I had an evil plan. Call her early in the morning and all. But the little girl was already awake, probably on the train back to Norrköping from Lysekil.

So my evil plans got fucked as always. Im not any good at being evil anymore. I might just have to walt around and be all happy and friendly -AS IF-

And soon mom has her birthday to. Ohhh IF i have time I´ll try to get a beer or something. I´m just way to busy now.

Kommentarer

Skicka en kommentar