// ALLA PUCKONS HELIGA DAG?

Är idag den internationella dagen av idioti? I metro läser jag om en snubbe som "glömmer" sin pistol i en taxi, förnekar att den är hans, även om hans mobil var överlusad med bilder på den.

Jag såg ngn post om småflickor i USA på typ 16 år som hade rånat en bank. Med solglassögon som ända cover.

O nu detta.. en lärare i USA skickar ett SMS, hon vill ha mer gräs, så hon sms:ar sin langare. Får ett sms tbx med beskrivning på vart hon skall o allt.. All green so far.. Felet är bara att hon bemöts av en massa snutar. Hon råkade skicka till en Polis ist för sin langare...

Era jävla hel-arslen. Får jag reda på mer idiotier så kommer dom komma här! ohh yeah! hmmm kanske en ny trend.. Varje fredag skapas en post kallad FredagsPucko? varva FredagsPucko med Fredagsskoj?

Vad tros? kan det va ngt? eller är det bara jag som gör allt för att fiska kommentarer och läsare? ^_-

Kommentarer

  1. nänä bara du som är helt onormal som gör allt för o fiska folk ;>

    SvaraRadera
  2. aj då... damn.. hmmm Men idéen är bra? eller hur.. jag tycker fan det.. Varrannan fredag ngt spel eller så. som förra fredan, o andra lite idioti.. mmm Jo jag tror det funkar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar