// uFo FUUK....

Jag hoppas ni inte har undgått min frånvaro. Isf blir jag nog lite ledsen. =)

Hur som haver, uFo daskade på en 40.2 gradig feber i tisdags morse och bestämde sig
i ett ganska tidigit skede att inte styra sina lurviga mot jobbet. O tur var välle det.

En varelse så tillden milda grad sjuk som jag har varit senaste dagarna (lite till o från)
kan man nog inte vara utan att en läkare skulle dödförklara dig utan vidare undersökning.

Det var ju alla hjärtansdag! Wohooo! JOY TO THE WORLD. Och allt sånt.
Och,.. Vi kör helt enkelt en repris från förra året eftersom jag inte har kunnat
fixa en ny, med en mer sjuk handling till året. Jag har ju inget jävla internet.




Skall försöka skriva ngt vättigt en annan dag

Kommentarer

  1. Anonym12:53 em

    Stackare. Jag hoppas du är bättre nu. Mamma

    SvaraRadera
  2. den där va juh lite bäst den filmen ;>>

    SvaraRadera
  3. Anonym10:13 fm

    den va ju lite skön den.... haha

    SvaraRadera
  4. donn efter person. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar