// DOI (DO9)

Den nya drogen DOI ( DO9 ) eller 2,5-dimethoxy-4-iodoamphetamine har slagit STHML
med storm. O VILKEN GREJ! WOhoooo.. Nae men seriöst. Spelningen i lördags gav mig
en liten annan insikt i drog-livet i STHML... Och detta kom jag fram till..

Jävla amatörer!

Då e frågan.. Är det bra eller dåligt? Det som är dåligt.. Är att ingen kan sköta det snyggt.
Alla har käkspel, tung-noja, och spärrar upp ögonen som om dom hade dragit närmare
30g rent koks 20 minuter innan, fast dom eg bara kunde hyra in sig på en 0,25a tjack.
Plus det att vissa individer var inte äldre än max 17 som styrde runt med puppiller som
dasslock. Sure.. jag dont bryr mig a flying fuck. Orkar inte oroa mig mer för 16 åriga lisa
som följde med 28 åriga tjack-orvar. Hon borde fatta vad han har i kikaren, och jag tror
att hon vill ha penis av honom. Kanske inte på det settet som han stoppar korv. Men så
dum är man inte så man inte fattar vad han vill.. Kvinnan må vara det korkade släktet
(ohhh im so dead now) men inte så korkade.

En annan dålig sak i det hela är det att.. Norrköping sköter det snyggare.. Men innebär
det då att Norrköpingsbor har en bättre realtion till droger. Eller är dom bara mer vana?

Jag har bevittnat norrköpingsbor som petat E första gången, och döljer det bättre på
på krogen än vad folk i STHLM gör som har petat E med vana senaste 2 åren. Har vi
i Norrköping helt enkelt en mer "Proffsig" "van" handtering med droger..

Och där i Lördags såg jag den äntligen... den nya lagliga (än så länge) innedrogen DOI.
Såg ut som vilken LSD-tripp som hälst. Och enligt en kul typ så hade han trott att det
var LSD25. Så pass starkt är det tydligen. Så. Efter lite forskning på erowid.org och
andra sidor på värt älskade internet så har jag kommit fram till att, visst, den är laglig
än så länge. Men kommer narkotikaklassas så snart BUSH bara sätter på TV:n så han
vet att den finns. Och den är så nära besläktad med andra redan klassade droger. Så
det är bara en tids fråga.

Sen att dårarna på TV sa saker som:
-DOI är starkt hallucinogen. Som Ecstasy.

VA? jag känner då ingen som tar E för att få hallisar.. Hallisar på E tyder välle för fan
på orena tabletter.. Eller har jag inte hängt med i diskussionerna över huvudtaget?

Detta är lite av fördelen med vår kultur.. Det är droger överallt. Alla är villiga att dela
med sig av sina idéer, sin kunskap, sina erfarenheter med att blanda, och så vidare.
Så. En vetgirig jävel som jag själv kan läsa, lyssna, nicka, le, och sedan bara gotta mig
i att. Jag kan mer än alla er tillsammans.. Jag har inte bränt min Serotoninbank än.

erowid | Lycaeum | wikipedia

Kommentarer

  1. seretoninvadåh?!

    hahahahah ;DDD

    SvaraRadera
  2. hahaha.. Du vet dom där små ämnena i hjärnan som triggas av MDMA, den aktiva substansen i XTC.. även osså sådana ämnen som triggas av andra dopaminer som Kokain, Amphetamin, och när man har sex, eller när man blir kär.. Är inte det märkligt?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar