// IMÅRRN SMÄLLER DET

Så imårrn skalls det spelas i 08-land.

Synd bara att jag knappt vet _vad_ jag skall spela, efter min hårddiskskrash
så försvann ju alla mina fina playlists. Vilket inte gör mig ett dugg irriterad. Nae
då. Men om jag eg tänker på alla andra gånger jag spelat. Då jag håller mig till
dom två första spåren. För att sedan såga den jämns med fotknölarna och sedan
vräka på med det mäst skruvade jag har.

Vi får se denna gång, det hänger lite på hur länge jag skall spela, och vad som
har spelats innan. Och vad som kommer efter.. Jag kan ju inte spela
_totalt-jävla-mörker_ om personen innan har spelat gladtrance. och stackarn
efter spelar goa. =)

Snacka om att sabba festen.. Så.. i vanlig ordning så kommer uFo performa i
blindo.. Skall bli liiite intressant att se vad öronen har att säga om detta.. Första
testet efter technoboy. Kommer mina öron orka? kommer dom klara av ljudet?
eller kommer dom gå o lägga sig efter första timmen ?

Vad tror ni? Jag sätter oddset på 20x pengarna.

Kommentarer