// FINA GRANNAR

En annan klev ju upp i lördags kl 7 för att åka med Hebbe till örebro. Han skulle kränga en spermatruck och köpa sig ett nytt köksbord. Så jag kunde ta deras. Guld.. Om jag hade sovit mer än ca 3 timmar allt som allt. Fint.

Lördagskvällen dominerades sedan av mina grannar. Det festades ganska mkt. På båda sidor om mig. Båda grannarna hade fest samtidigt. Vad är oddset för det? Båda lyorna samtidigt blir infekterade av ungdomar på samma dag. Uj uj.. Så det festades.. O jag gav upp att sova kl 11. Tog min vinare, några cigg, o klev ut. HEJ HEJ...

Det festades på rätt bra till kl 1:3o, sen skulle alla ut. GULD sa uFo o somnade som en klubbad oxe.. Men vad många söta flickor det finns..

O va fan har Zissel gjort med håret? Många frågor finns det. Folk gör konstiga saker helt enkelt.

Kommentarer

  1. if u cant beat em join em ;D

    SvaraRadera
  2. jo det vart ju så... men så jobbiga alla singelkillar är som skall limma på varenda jävla person med bröst och muff... ÄVEN om pojkvännen står brevid o är 20meter bred bara muskler..

    SvaraRadera
  3. hahaha , ja shit va jobbig du lär ha vart om ja känner dig rätt ;D

    SvaraRadera
  4. du tror det? haha. Jo mot "hej-jag-heter-klas-och-är-en-brat-wannabe-från-klocket-boisen " var jag välle inte den trevligaste. Annars var jag grymt trevlig. Ena grannen ringde på idag o undra om jag ville ta ett bloss med henne på das balkååång... o hey, why not, hon e fin som fan o skulle rå rajtanta hela helgen. Om det inte vore så att hennes pojkvän var en trevlig prick.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar