// 2v KVAR TILL GÖTEBORG.


Så ja... NU är det lite mindre än två veckor kvar innan man skall vara i göteborg då. Spännande. Skall sätta mig nästa vecka, inlåst, med bara mig, dator, och musik. Fixa mitt set. Blir till att förmixa både mitt och annat material till ett kombinerat DJ/LIVE-set på en timme. Kul skall det ivarjefall bli. Det är en sak som är säker.

Hoppas bara det gillas av göteborgs-folket. Saker som går hem häri byn behöver ju inte funka i andra städer. Även om det faktiskt vara "Ta En Tablett" som triggade Reza till sin lilla övertalning. Utan den hade jag nog inte valt att "lajva"

Det är nu asså sex månader sedan jag fick gigget. Mycket har hänt sen dess. O allting bara genom en festival i Tyskland. Man åker på festival, och får en spelning i GBG. Vad är oddsen lixom?

Pratade lite med Andreas D igår. Han typ tvingade mig att ringa upp på ett eller annat sätt.. Så. Nu skall man försöka styra upp en Master-Demo. Det börjar bli seriöst nu. Prata med Labels o saker... uj uj... Vad skall det bli av uFo´s små hobby-projekt.

Kommentarer