// STUDIO

Blev medlem i den svenska musiktidningen Studio´s forum igår. Har ju inte så väldans mkt att göra på jobbet, så jag har lixom tid med det. ^_-
Det finns en hel del trevliga jävlar kom jag på helt enkelt. Mycket trevliga.. Väl mött.

När jag väl satt där o läste så kändes det verkligen som att jag har hittat rätt. Det är det här jag vill syssla med. Så nu skall alla mina pengar gå till lägenheten. Sen till musiken. Så får det bli. Och med musiken så innebär det en ny PC. -om man bara hade råd till den där Mac:en-

Den här julen kommer ju bli en rolig historia. Inte en krona äger jag, räkningar upp över öronen, det känns som om ngn dum hämd, jag bestämmer mig för att ordna upp mitt liv, o allt bara raserar.

Varför är det alltid så? Så fort man börjar resa sig från dyngan så är det ngn som sparkar till en i ryggen, krossar ena knäet, och våldtar din dator? why?

Kommentarer