// LITE FÖR MYCKET.

...av allt.


Fan vad nykter jag har varit i helgen. Verkligen. Ohh ja.


Kanske inte då, om man skall vara ärlig, o det skall man ju. Eller hur.

Fredagen tillbringades med Robban @ Nima först, för att sen vingla bort till Cromwell i min ensamhet. Onykter som få, riktigt jävla jätte packad när ja satte mig på cykeln för att bege mig hemåt. Ujuj. Gick igenom hela telefonboken, pratade med mamma o pappa, osv osv.. Uj uj.

Lördagen skulle det festas hos Werkan. Trevligt. Vi vet ju alla hur werkan o co är så man visste välle att det inte skulle bli en allt för nykter tillställning. Mycket riktigt. My ringde mig vid 4:a eller om det var 5, för att köpa virke till bålet med henne. -varför vet jag inte, för en påse med 3liter Schweppes Russchian 2pkt Bär och 7st citroner väger inte allt för mkt. O så smal är du inte tjejen. ^_-

Men fyllan började infinna sig relativt tidigt, och massor med knasiga saker hände, jag drack Ajax blandannat. och Ajax lyser i UV. Bara så ni vet.. Party-trick?

Söndagen var lugn och skön sitta hemma o tvätta, för att sen knalla ner till min mamma o pappa (Hebbe & Ukka) Dom matar mig, och försöker roa mig, som föräldrar :p

Kommentarer