// HELGÅNGEST

Mja, kanske inte riktigt, men man kan låtsas

Fredag
Skulle ju partaja med My o en klasse individer. Det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Nisse kom förbi mig lite tidigare för att sedan möta upp med Werkan. Werkan kom, vi gick till lokalen, drack några öl (tack werkis) sen till my, uFo kastade i sig bål, och en trave nacho-chips, o sen var uFo tvungen att röra sig hemmåt. Tror inte ens klockan hade slagit 22.oo innan jag vart tvungen att lätta.
Och jag gjorde det i vanlig uFo anda. Bara tog mina grejer o gick.

Ni förstår. uFo är en väldigt liten pojke, som måste ha mat. uFo hade inte ätit ngt. På hela dan, -om man bortser från 2 mackor kl 9:o och 3st koppar kaffe- Så uFo vart full fort, hårt., och mkt.
Stillade sedan min hunger med ca 15st korvar, inget annat. För att sedan somna.

Lördag
Ohhhhh denna lördag. I goda vänners lag, Visst, men.
Började dagen med att äntligen börja kålla på Battlestar Galactica. Och måste nog säga att uFo nog skall fortsätta se det. Iaf första säsongen.

Men jag cyklade ner till Hebbe & Ukka.Och fick möblera om, hela jävla lägenheten. Fick en halvtaskig öl, och lite mat som tack, ohh nu lät jag nästan elak, jag glömde ju dom 4:a mackorna med prickig korv. ^_-
Ohhhh jag kan låta så elak ibland. Framför allt när jag vet att Hebbe läser detta. På en nästan daglig basis =)
Men jo, det vart trevligt o allt. Men nästa gång ni ringer mig med löfte om mat. Då springer jag åt andra hållet. Trust me!

Söndag
Ja du.. vad gör jag med mina söndagar? Ringer till folk, försöker ha en liten hint om att "vi leka sen?" dom hör av sig, o frågar:
-Vad skall du göra då?
uFo svarade frånvarande.
-Nae, inget speciellt, jag har dagen öppen för förslag.
och får till svar.
-Oh, kul. Men jag hör av mig i mårrn, skall äta nu,. klick. piiiiiiiiiiiiiiii,.......

Ooooookej. nuf said! NU, mer simpsons.

Kommentarer