// INTERNATIONAL ZAKE

Skaffade mig en liten Statistik-greja på sidan för en tid sedan.
Har då kommit på att jag har närmare 500 besökare i veckan.
Varav 30% stannar i upp till 5 sekunder varav dessa till 80%
består av folk utanför Norden.

20% Stannar i upp till 5 minuter. Alla svenskar.

5% i 10 minuter. Alla svenskar.

Sen är det spritt. Men det som shockar mig mäst är det att jag har
6 st besökare som är inne varje dag, minst en timme. Och dom är
från Helsingfors, Oslo, och Haparanda. WTF gör ni här?
(en är Från kyoto, men henne känner jag så det vet jag vem det e 紺にしわ 真央 ですねー。^_- )

Varje dag, i över en timme om dan,.. Det är välle alltid trevligt med läsare
utanlandet men detta betyder ju att dom borde kunna svenska, hjälpligt iaf.
Så till er säger jag

-Hej. Trevligt att ni har hittat en sida ni gillar. Jag har osså noterat vilka
sidor och ämnen som intresserat er mäst. Och skall sätta mig med att
katalogisera alla mina tidigare post för att göra det lättare att hitta olika
posts och även snabbt kunna specificera mer exakt vilken typ av post man
är ute efter.


To the other people on the site. Not from sweden, and who dont know the
language Im using on the site. Forgive me for not beeing enough international.
but my English sucks so bad, you wouldent want to read any posts made in
my poor English.

Im serius.
私 ほんとにで巣。

Kommentarer