// HIPPHIPP HURRA, VA?

Gårdagens bravader på Otten när technoboy spelade kan nog räknas som ett av mina största misstag.

Jag är döv.

Typ. vaknade inte kl 6 som jag skulle, utan kl 8:a (mer sömn iofs) men döm om min förvåning när jag glor rakt in i mobilen, som skakar för allt vad den är värld, och det ända jag hör är:

-fssssssssssssssssssssssssssssssipp

Vad i helvete? Lägger mobilen mot örat och drabas genast av panik. Jo, den låter. Jag kan bara inte höra det om jag inte har mobben inne i örat. Och då låter det som om den spelas med på tok för klent mellanregister, och helt avsaknad av diskant, och flanger.

DET E FAN FLANGER PÅ ALLT! Att cykla ner till jobbet var en jätte hit. Allt lät bara.

-Fssssssssssssssssssssssssssssipp Med flanger FssSSssssSSsssSS.

jättekul värkligen, så nu skall jag gråta en skvätt. Glömde mobilen hemma osså. Men spela roll, jagkan ju ändå itne prata med ngn.

Kommentarer