// SPÄNNANDE TIDER

I måndags ringde en nyfunnen, men ändå relativ kär vän till mig för att ta farväl.
Farväl kanske är lite i kraftigaste laget, men han åkte in i tisdags, så vi kommer inte träffas på ett halvår. Så när nästa gång vi möts, så e du 10kilo större i ren muskelmassa, jag har gjort mig till åtlöje i göteborg, är troligen jävligt brun. Om jag nu är i livet, eller kvar i Norrköping.

Sen så slog jag sönder mitt tangentbord i tisdags. Jo då.



Visst är det fint?

Så nu kör jag med ett mac tangentbord jag "lånade" från jobbet. Ända felet är att det fattas knappar, som Alt Gr, den finns inte. då får man hålla in alt och crtl samtidigt. Men det är lixom minor grejer. Men efter som det är det lilla tangentbordet från "The Original iMac" så fattas andra knappar osså. Som jag anävnder ofta, tex Delete. uj uj.. Skall kika på om det finns ngn mjukvara för att binda om tangenterna.



Och idag på vägen hem så ramlade en liten 15årig flicka omkull med sin moppe i samma kurva som jag var i. Hon trillde rätt hårt osså, skrammlade på rätt bra. Så det var ju bara till att studsa av cykeln, o flyga till undsättning. Tänkte inte ens på att jag gjorde ngt förens jag redan hade flyttat på moppen, frågat hur det var. Och allt sånt. Så nu vet jag hur jag skulle reagera om ngt händer. Det har jag ingen bild på. =)

Kommentarer

  1. Anonym8:25 em

    What!? Kan ondskefulla ufo göra goda gärningar!? ;P Mohahaha

    SvaraRadera
  2. Den goda samariten ! ;>

    SvaraRadera
  3. Fiia-+> Jag är lika förvånad själv. Men jag ville välle antasta henne eller ngt.

    Reach4-+> Haha.. Nu skall du inte se för mkt i detta. Men jag har iaf klarat Årets goda gjärning (det var fan på tiden)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar