// PRIVATA-UPPDATERINGAR.

Senaste tiden har det blivit lite mkt filmer från youTube och annat konsigt och mindre uFo-relaterade grejer. Jag är medveten om det. Men det kanske bara är så helt enkelt att det
inte händer så jävla mkt ballt i min lilla värld just nu.

Jag sitter hemma o meckar musik, kållar anime, och undrar varför jag inte är älskad.
Grannen har inte haft igång sitt wifi på två veckor häller, så min kontakt med omvärlden har
vart lite sådär.

Musikaliskt så går det nog rätt bra för mig just nu.
Meckade på ett spår som jag ansåg mig vara klar med i måndags, men har sedan dess plockat isär
det i små små bitar, och satt ihop det igen, o ja, resultatet vart bättre.

Har ett annat spår som behöver en hel del jobb, men skappades helt o hållet pågrund av en idé.
En melodislinga, jag satt o plinkade, o tyckte att:
-Ohh,. detta är en "rolig" melodi.
Sen kom jag på vad fan det var för sång jag snodde..
en jävla vaggvisa, fick nu smaka på uFos slaktande av klassiska verk. Yes!

Annars så har jag en gitarrslinga som jag måste ha hjälp med,. Skall jag göra ett lugnt fint spår
med slingan, och då jobba vidare med den, göra en "svår" låt som är genomtänkt o mer popig
Eller skall jag ta den gitarrslinga jag har nu,. och göra ngt sjukt tungt ?

jag vet inte.. Vad tycker ni?

Sen har vi den där kommentars-frågan igen.
Jag är mkt väl medveten om att dom flesta som läser här inte är bloggare, och inte
ens är intresserade av blogg världen. Jag vet, och jag lider med er. Ni missar mkt. =)
Men jag vet osså att jag inte når dom jag verkligen vill nå. Tobbe o CO te.x

Mina riktiga vänner kommer jag aldrig att nå, dom är för fast i ngt annat i sina liv.
WoW anyone? Jag är inte häller den mest sociala människa längre. Mest tack vare
musiken. O jag vet att jag sitter hemma ensam ganska ofta. Men jag försöker, jag hör
av mig. O ni som nu tycker att jag aldrig hör av mig.
Man tröttnar efter ett tag, varför höra av sig till ngn som aldrig gör ngt med en ändå?
Tobbe, Danne, Harry, Jag saknar er.

Kommentarer

  1. klassiskt ftw ! ; )

    SvaraRadera
  2. Hmmm Jag tycker att Den senaste låten " enya sure is rave " Knäckte... fortsätt i den stilen =) Men det måste ju du känna efter vad du vill göra :) Tycker att du ska komma från ditt hjärta när du gör musik... Om det är trash trance du vill köra "Go for it man"

    SvaraRadera
  3. Reach4 -+> Jo asså. =) Jag har faktiskt ett Klassiskt spår på gång hemma. LÄnge Leve Endrols HQ Orchestra Plugg

    SvaraRadera
  4. PsyMind -+> Mjo den har fått bra kritik, Många som gillar den, synd bara att jag inte kan göra klart den =) Men det skall nog blir bra tillslut.

    Det är ju trash-trancen jag vill göra, så jävla kul att bara ösa järnet på scen, o det blir bara värre o värre. galenskapen tar aldrig slut =) ^_-

    SvaraRadera

Skicka en kommentar