// JULETIDER

Julen har infallit, och passerat. Robban har infallit, och passerat.

Måste frambringa min sorg överstölden hos robban. Men du fick en 24" iMac så sluta gråt ^_-
Själv så skulle jag nästan vilja att ngn kom o snoddade mina grejer om jag fick lite nya pryls ist. Nu känner jag min mamma, så jag hade fått en klapp på axeln och sedan frågan.

- Du var välle försäkrad?


Varpå jag argt smäller igen dörren o ber asgamar festa på hennes inälvor.
Men det är bara i min huvud. -påpekar så ingen tar illa upp- Man vet ju aldrig vilka personer som läser bloggen nu när alla helt plötsligt blir uppkopplade. Uj uj. vilka tider vi lever i.

Så vad händer? mja du. inte ett dugg. har suttit hemma o meckat musik, eller suttit nere hos Hebbe och Ukka. Vilket jag nog inte kommer göra på några dagar nu. -Stampa bestämt med foten i marken-

Technoboy.
JO. Så idag är det dags för technoboy på Otten. (yey) Har eg inte råd. Men jag hoppas på att pengarna från pappa kommer snabbare än dom gjorde förra året (då dom kom på min födelsedag) Det felades ju bara med 8 månader och 20 dar. Men ja. technoboy intar norrköping och jag skall jobba imårrn igen. YEY! Det kommer bli intresant. jag hag inte jobbat dagen efter sen sen fest på några år. Så detta kan ju ses som ett experiment. Är jag så ung som jag tror/hoppas, eller har jag blivit väldas gammal, väldans snabbt.

Fick mig en trave SMS i jul. Kul. verkligen. Skoj att folk hör av sig. Tackar Danne och Drexel för att dom gav liv ifrån sig. Det trodde jag då itne. ^_^

Men jaha.. tbx till den bistra verkligheten då.. Måste betala räkningar på 7k, och jag har typ 6k och skall på technoboy.. YES!

Kommentarer