/// VART ÄR ALL MIN GLÄDJE?

Kom just på att jag är en jävligt tråkig typ.

Jag skrattar oftast inte längre. jag ler inte bara sådär. jag skall jag ha kul så är det på ngn annans beskostnad. Har jag äntligen blivit den där cyniska, hatiska jävlen jag sa jag aldrig skulle bli?

Eller har jag bara sjukigt bra långt ner i en dal av "orka bry sig"

känns som om min attityd senaste tiden har vart

Varför skall jag låssas som jag bryr mig om dig?
Jag vet att du hatar mig, och bara pratar med mig just nu för att du känner ngn som känner mig.
Så käften och drick din jävla sprit.
Om du inte skall ha den ge den till mig.
TACK! now F.U.


känns jävligt bra. Jag vet om det, men ändå är det samma visa varenda gång jag går utanför dörren.. Gör männskligheten en tjänst. Ta livet av dig. Tack bra. behöver du hjälp?

Kommentarer

  1. Anonym12:10 em

    Kanske du är sån med andra. Med mej skrattar du nästan jämt!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. daah... jo.. nu menade jag kanske inte inom familjen och dom jag anser vara mina vänner.

    SvaraRadera
  3. Anonym5:36 em

    ok. Du är sur o tjurig bara med såna du inte känner! Det är jag med.
    Mamma

    SvaraRadera
  4. mjaaa... inte bara. beror lite på hur långt på "vänskaps-stegen" dom klättrat.

    Vissa personer gillar jag direkt. Med 80% av alla människor är ju sådana kompletta idioter som inte förtjänar min respekt.

    SvaraRadera
  5. Anonym10:06 em

    Det känns som om detta är helt normalt. Jag kan sluta oroa mej. Då är det värre med din kommentar på Ylvas blogg. Vadå varit på väg, du har väl inte varit på väg på rätt länge hoppas jag. Och jag är övertygad om att det visst blir något till slut. de flesta moderna börjar alstrandet först i 30-35-årsåldern.
    Mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar