/// ANG RÄJV/RAVE/MIN KULTUR

Jag har på många sätt, och med alla medel försökt förklara, få andra i min närhet att förstå min kultur.

Men har för länge sedan gett upp, antingen så ger ni mig ert stöd, eller så kan ni dra eran gamla "allt-e-knark"-kappa över er o självdö. Ni fyller inget syfte för mig.

Så jag lämnar nu över det hela till en vän med fötterna lika nerkörda i samma träsk.

uFo / Zake Naio ger er -ftttrtrtrtrtrtrttr trummvirvel- aladdins MetroBlogg.

Han har änsålänge bara kommit fram till del 2. Men den ger en rätt bra inblick e det hela.

Kommentarer

  1. bah han vet juh clearly inte va han snackar om !

    Techno för han = " men i stora drag kan förklaras som melodilösa rytmer och trummor "

    va fan tvungen o dra en kommentar o läxa upp han lite ; )
    puss

    SvaraRadera
  2. men lilla robert..

    vi snackar oldskool nu.. vi har inte kommit så långt än. o jag håller med. det ÄR melodiösa rythmer, och trummor.. Manipulated RMX är ett PRAKTEXEMPEL på det.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar