/// OHH UGLY! MER ALIEN

Efter lite klickande en vanlig tisdag i september så fräste jag kaffe över hela min arbetsplats. Tack vare den här snyggingen. Ser en link med texten (Gigers Muse) WTF? Att det är Giger som designat alien till alien-filmerna vet vi ju alla, och detta är rusktigt likt.
Fisken över här har även den drag av Gigers underbara söta små varelser (jag måste köpa boxen med alla filmerna, såg ju alla 4:a filmerna på rad i våras, snart dags igen) Om man slår ihop det med fisken med käken i tidigare inlägg. Kan det betyda att Giger bara satte ben på havets gräsligaste djur, kastade upp dom på ett övergivet rymdskepp, och lätt dom frodas en stund? det är ngt vi aldrig får veta.

Den här är ju bara för frän, den där blobben till överläpp ni ser fläkas ut över golvet, är en gigantisk el-sensor, liknande dom vi använder för att kålla om vi har ledningar i väggen där vi skall borra. På så sätt hittar den sin mat, känna känna, o det finns ström här under, HUGGA! muuums. balligt.

Titta på mer fiskar, bläckisar och andra knasiga djur från havet... (tror det är andra gången jag har en sån här grej på min blog, men det e ju helt sjukt)

GET A FISK

Kommentarer

  1. Anonym7:01 em

    Förstår du nu varför jag vill bli marinbiolog? :P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar