/// SKALL MAN SKRATTA ELLER GRÅTA?


gråta såklart jag vet... jag vet.. Men jag må säga att jag garvade en hel del..

The conseqe,.... No Shit! kanske därför dom har tänkt hoppa? Gheee.. Thank u mr obvious.

UPDATE

Som vanligt kommer knappt några kommentarer alls, vare sig jag försöker vara osmaklig, eller jag verkligen har ngt vättigt att säga.. Ist får jag höra kommentarerna när jag träffar er.. Vilket i sig inte är helt jävla fel.

Men när jag har över 300 träffar om dan så blir jag lite fundersam. är alla bara förstagångsbesökare som äcklas av mina inlägg? Säj det då.

Jag försöker lämna så många spår jag kan. det kanske bara är så att jag inte haft en enda vettig post på länge.. hmm kan så vara... Vilket fall så vet jag att mina vänner garvat åt just detta inlägg.. men y not tell me? y u nicht sprechen on mejet..

Kommentarer