// UFO UTAN STRÖM ÄR INGEN BRA UFO

Så, tänkte skriva ner några av mina tankar nu efter att jag levt en dag utan sås/juice/ström/el/katchjong i väggen. Efter att ha inhandlat 50st CDR-skivor så begav jag mig hemåt på mitt bästa humör. Kastar av mig jackan o allt, nu skulle det ju brännas, installeras, och lekas. Drar igång lampan och bemöts av ett. klick.

Vadå klick? vafals! inget hände.. Kastar en stressad och lätt oroligblick på allt som borde ha en lampa som lyser för att visa på standby-läge.. TV, stereo skärmar, dator, laddare inget.. inte ett liv. Alla synbara tecken på intelligent liv var som bortblåst.

Ringer eon. Rakt av.. GE MIG STRÖM ERA JÄFLAR! efter 20minuters pratande (måste säga att trevligare herre fíck jag nog leta efter, han kunde inte styra upp ström, men det var en sån där typisk kille man skulle kunna bjuda på en wiskey och diskutera samhällspolitik med) Men ja, sista skriket från honom var att jag var tvungen att ta reda på vem som hade bott där innan.. Ja ja.. sure thing. VI styr upp det då.

Ringer värden. -jaaa, kan jag återkomma lite senare. Sitter lite pyrt till i en knivig sits då... men såatte.. jag ringer dig. ehh Ja.

eon stänger kl 18.oo prisix. Han ringde 10 över.. YES! fan va glad jag e. Hade då roat mig med att kålla på Jackass2 på laptopen. Men detta resulterade ju i att jag inte kunde finxa sås i hemmet. Jaja mer film. Sparkade igång kult-klassikern Dune. o när det var 20min kvar på filmen.. Flff! batteri slut! SATAN

Grepade väskan, mobilladdaren, addaptern till iBooken, och en skarvsladd,. Satte mig helt sonika i källaren, Brevid centrifugen. Yes! whitetrash som bara den. Hittade trådlöst. Pratade med jani. För att snarast byta plats. Till jani. Därjag fick en öl. slogsönder en askkopp och pratade strunt. FÖr att sen med nyladdad elektronik bege mig hemmåt kl 22. Somnade runt 24 med tända ljus överallt. När jag vaknade i mårse med ett ryck och panik över att jag glömt släcka ljusen så lättades jag snabbt över att jag fortfarande andades, och inte hade alltför alvarliga bränskador..

Idag ringde jag igen, nu hade jag namnet på föregående elanvändare i lyan. O tjejen sa att hon skulle fixa det.. så.. Vi får se. har jag ström när jag kommer hem? isf kommer jag bemötas av ett jävla pipande överallt när alla grejorna här nollställda. TVn vill ha info, burken, stereon, radion.. allt.. kul lixom..

HAR JAG INGEN STRÖM SÅ ÅKER JAG TILL KONTORET O SLÅR PÅ NGN VÄLDANS HÅRT.

Kommentarer