// HEJA HEJA FRISKT HUMÖR

...min pc brinner utanför.
OHhhhhhh heja!

Lilla case kom förbi vif 10-tiden igår, drack kaffe, o snackade bajs.
Sen fick jag ett ramminne av honom. O ja, jo, vi testade. POFF sa det.
NU är det inte ett liv i min PC. YES! tur att man har hela 3 månader på sig
att fixa setet till Göteborg, jag kanske kan köpa nya grejer ngn gång i ja,
låt se, FEBRUARI!

Om jag inte får liv i min lilla iChigo snarast, så kommer jag vara en väldigt ledsen
pojke, väldigt.

Tror jag lägger mig här o dör en stund. Eller iaf lider lite

Kommentarer

  1. Jo visst. Men min iBook är lite svår att producera klart grejer som jag gjort i Cubase/FL/Reason på PC:n Logic i all ära, men jag kan itne köra Reason genom det, och det kan inte använda mina VST:er

    Annars hade det vart biff.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar