// GRATTIS DÅ.

Fick hem min älskade midi-leksak i fredags.. NAJS. Först när jag installerade den så funkade inget, inte en ratt, så. Skaffade mig lite nät via grannens WiFi, installerade drivisar, började få fart på det hela. 
Då ringer werkan. ahh najs, leka med ngn tyckte uFo. o werkan kom med öl. uFo lekte med werkan, werkan o uFo är kompisar. mm så e d. 

Ut o leka på krogen, full vart jag och allt var frid o fröjd. 
Hem o leka mera synth/midi. bestämmer mig för att installera om datorn. 

NU är det söndag, o min dator vart NYSS installerad. alla jävla uppdateringar. VAD I HELVETE MICROSOFT! 

127 st jävla uppdateringar.. o jag måste nog ändå installera om honom helt o hållet DITT FÖRBANNADE JÄVLA ARSLE. 
BILL GATES KAN SLICKA MIN SVETTIGA RÄJVAR-RUMPA. 

Hur fan skall jag fixa ett live-set nu.. sucka.. Mina låtar blir bara ca 40 minuter. ujujuj.. 

Kommentarer

  1. aaaah därför du inte va sååå pigg på o hänga me ut i lööööördags ;>>

    gl hf me reinstallationen utan nät igen ! =D

    SvaraRadera
  2. jo det suger minst sagt...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar