// MILKY WAY III

Hur gick det i lördags då? Inte som jag tänkt mig helt enkelt.
Det var inte alls så som jag hade i huvet. Det kan iofs ha att
göra med att jag inte hade en aning om vad jag skulle spela,
jag bara levererade låtar om vartannat.
Låtvalen i sig var välle relativt bra. Men jag tror inte att jag
satte en enda mix så som jag ville ha den, detta resulterade
i att jag vart mer och mer irriterad för varje mix som gick.
Och jag hade mindre och mindre lust.

Tackar ändå alla som var där o sa att det var "bra"

Kommentarer

  1. Kirrade du inte Playlisten innan ? ;> hade för mig du babbla om d på msn =)

    i was to poor to even get in ;/

    SvaraRadera
  2. Jo det var välle menat att jag skulle ha en spellista. Men så vart det inte.. allt vart knas.. -kunde iofs ha ngt med hur min skalle mådde osså Oh KaDamn-

    SvaraRadera
  3. haha KAZAAAAM ;>

    SvaraRadera
  4. Du rockade på spelningen.... tyckte inte om Hardstylen så jätte mycket så ja satte mig typ 1 - 2 timmar tills slask börja spela o han började bra... Men du va fan PsY guden på partyt :D You ROCKED THE HOUSE

    SvaraRadera

Skicka en kommentar