Fredags-mys och Lördags-terror

 Kanske inte riktigt så dramatiskt, Men det kunde ha vart. Fredagskvällen skulle spenderas med gamla vännen Dan. Så sagt o gjort. Träffades upp runt 18tiden på O´Learys för att wifi:a och öla lite, men den lokalen inhyste redan på tok för många personer.

Så det var bara till att knalla till harrys, Utan nät förvisso, Men desto mer öl, Sen vad ju mamma och jonna där. O det är ju bara ett plus. Efter någon timmes lekande med datorer, skratt, och öl, ett födo-intag på McDonalds så placerade vi våra nätta så rumpor på Världens Bar (oh vilken skräll) Där vi senare möttes upp utav Hebbe-mannen (väl mött)

Cromewell, Där slutade vår vandring,En o annan sprit konsumerades, och uFo lille vart vildare och vildare. Dansade på rätt bra ett tag, vinglade i ett hörn, fick ragg, vinglade lite till, fick ett annat ragg, och vinglade lite mer. För att sedan bege oss åt ett annat håll.

Lördgs-terror på Otten? Jajamensan, uFo, jag, den underbart verbala förmågan skulle till Otten med Robban och Tina. Yey! Mina förväntingar var på ett konstant och stilla minusvärde. Men en wiskey och några öl fixade biffen, Att David och Asp kom förbi var ju inte ett det mest negativa häller. Så mot otten med språng. O där var det lite dött. Kan iofs ha ngt att göra med vilken tid vi bestämde oss för att infinna sig på detta ohh så underbara uteställe (beakta ironin vänner, ironin) Men jo, jag hade nog rätt kul tror jag. Det påtok för trevliga prisetr på en  Redbull & vodka gjorde att det vart lite vingligt även på denna tillställning, Robban utkläd till Kirurg, och jag bara almänt odräglig. Efter noga övervägande så begav jag mig mot närmsta kebab runt kvart i två, För att sedan bege mig hemåt och sova,. sova, sova.

Söndagen tillbringades helt och hållet framför alla mina musikaliska program. Det börjar bli förmånga, så jag skall nu ränsa upp lite, Så man detblir mer kvalité, framför kvantitet.

ORD.

Kommentarer