/// SLUTA RÖKA!

Ni som känner mig väl vet att jag försöker sluta röka minst en gång per år. Brukar vara i Augusti som jag bestämmer försöker, o sen har mina upsndowns fram till okt.. Nu tror jag att jag faktiskt kan lyckas. Har vart helt rökfri i 2v nu, förutom en o annan. Men efter några öl så måste man nästan ha en Cigg. Och är man i en umgångeskrets där alla röker. Så blir det lätt att man tar sig ett bloss. 

Det är nu självklart inget svepskäl, men ändå en av dom blockarna som gör det svårast att sluta. Så helgröka kommer jag nog fortsätta med under en längre tid. Förutom det så klarar jag der jävligt bra. Faktiskt. Är väldans förvånad över hur pass bra det faktiskt går. 

Igår såg jag med tanke på det här filmen Thank You For Smoking som var förbannat bra. Se den. Rekommenderas starkt! MTK STARKT.

Så ja.. o sen ett litet experiment. 

Kommentarer

  1. Anonym1:14 em

    Synd... filmklippet vad bortplockat.
    Hoppas att det går bra för dig... litet ofräscht med rök...

    SvaraRadera
  2. Anonym7:18 em

    Glada tillrop och annat du kan behöva för att klara dej på jobbet och från rökningen. En vacker dag har man klarat det!Hurra, hurra, hurra. Heja, Heja, Heja osv osv osv(undrar varför heja stavas med ett j? Hejja, hejja, hejja)

    SvaraRadera
  3. fan är den borta för?. Mummel mutter. jaja, det var iaf ett experiment med 400cigg, och vatten, all tjära som fastnade i vattnet när man pumpade röken genom det, och sen koka bort vattnet. Ganska hemskt vilken klump det blev, på bara 400cigg, 2 limpor jag rökte 2-3 limpor i månaden när jag var ihop med Sissela.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar