/// SJUKIS

Man var ju lite sjuk i helgen. Men dum som man var gick man ut i fredags.

När klockan ringde på torsdags morgonen hade jag mindre lust att gå till jobbet än vanligt. Vilket berode på att man var sjuk. Lite för sjuk tror jag såhär i efterhand. Satt o yrade på jobbet med på tok för hög feber. För att krypa till sängs tidigt o sova sova sova.




Men på fredan kände jag mig rätt så okej när jag väl lyckades komma ur sängen runt 10 hugget. Knallade ner på stan,. skulle ju hämta en ny mobil =) wiii. Men saker vart lite framflyttade. Så jag paserade robban gick på stan, träffade tobbe och anders. Hämtade väl min mobil kl 4. Och allt var guld o gröna skogar.
Började dricka några öl runt den tiden där osså.

Efter en stund begav vi oss mog Världens Bar för att stoppa i oss lite mat, och mer öl. Själv så klippte jag till med en 6a jäger som hostmedicin. Vilket funkade förhållandevis bra. Varför vi sen skulle gå till Palace förstår jag inte. Och varför jag gick med på att det lät som en bra idé övergår mitt förstånd helt. Förmodligen var det spriten,. och min vilja att leka med vänner och träffa folk.

Väl på palace så var det faktiskt riktigt kul. Träffade en hel del roliga människor, trevliga flickor och annat trevligt. Hade jag inte haft anders som skulle sova hos mig så hade det nog kunnat bli riktigt trevligt. =/

Men jag hade ju ingen jacka,. så vägen hem var kallare än jag kände (den där spriten igen) Så lördagen var katastrof! Söndagen ännu värre. 39.7 grader o uFo GÅR ner till stan för att gå till apoteket. Mycket bra, verkligen. Efter 4 Ipren o en halv burk Otrivin Menthol så var jag nästan människa igen. Kunde iaf gå till affären o köpa mig lite mat. Inte helt fel. Somnade runt kl 18 och knallade upp idag måndag kl 4 på morgonen.

Sitter nu på jobbet,. leker med mobilen och väntar på nästa lön. -sucka-

Kommentarer

  1. Anonym9:21 em

    Skönt att höra att du mår bättre. Ta en jacka nästa gång.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar