/// ENSAM OCH URKUL PÅ JOBBET

Som i alla brancher så snackar man ganska mycket med folk i på andra bolag, och det är inte bara vi som har en svacka. 

Senaste veckorna har vi haft dåligt med jobb, ena dan sitter man o rullar tummarna, och andra dan stressar man som en tok, när man väl får ett jobb skall det ju hälst vara klart dagen innan man fick ordern. Senaste dagarna har jag då suttit och formaterat maskinerna, surfat på varenda websida i hela världen, troligen även dom sidorna som FBI har under uppsikt pga terrorist-innehåll. Vissa av dom är rätt intressanta iofs. Framför allt dom på Arabiska, lite svårt att förstå, men jag förstår den generella idéen. 

ALLAH AHKBAR! JIHAD! Död åt oss i väst, osv.. 

Så vad gör man när man inte har ngt mer att göra på jobbet. 

Tittar på film. Har nu sett varenda film som jag tyckt hade ngn form av intresse i sig, senaste åren, har redan nu, kl 08.46 på morgonen har jag hunnit se en nyutkommen film. 

vad göra? ge mig ngt att göra.. 

Kommentarer