/// UFO FUCKAR UPP

Har nu försökt få bukt på min lilla knipa som uppkom i torsdags.
Jag tappade ju pengar, plus att jag konsaterade att det fattades mig pengar på mitt konto på Fredags-morgonen. Jättekul.

Allt som allt tappade jag bort runt 1300:- natten mellan torsdag till fredag. Hur? inte en aning. antingen så vart jag blåst 2 gånger om. Eller så har jag bara tappat dom. Så här ligger det till.

Werko hade tänkt att bjucka på en utekväll på torsdagen, i väntan på lön. Sagt o gjort. Vi satte in pengar på hans konto o vi tog taxi ner till stan. (tack nisse) W stoppar in sitt kort i automaten, och GLUFFS. Automaten käkar upp W´s kort som om det vore den delikataste bakelse. Tror inte jag behöver påpeka vad W sa i detta läge. ^__^

Ringer Robban, o går till Harrys. PUNKT.
När klockan slagit 24oo så knallar vi alla 3 bort till Minuten för att Jag skulle plocka ut pengar. W skulle då låna 5oo:- av mig, och jag skulle plocka ut mina datorgrejer o köpa en schyst frulle på fredagen. Så jag tog ut en ganska stor peng. Väl tbx på harrys så står vi o väntar på service... Efter 30 min gav vi upp, och förkastade gemensamt alla som var där. Vi skulle käka ist. Jag får tbx min 500ing av W o han klipper en 100ing ist. Käkar kebab (första gången jag kan ha blivit blåst/missat sedlar/tappat) Sen knallar vi hela vägen till McD/gamla mango för att köpa Cigg, det blir då andra gången jag kan ha blivit blåst/missat sedlar/tappat.

Sen var det direkt hem, sova, o sen satte jag mig o räknade pengar på fredagsmorgonen. Då jag kållar mitt kontoutdrag och konstaterar att ignet stämmer. nada, inget, inte ett dugg.

Så nu ligger jag 800:- back för att kunna betala mina räkningar.. HEJA HEJA HEJA...
Så nu vädjar jag MAMMA! Jag vill låna en peng... typ åttahundra enkronor. pliiiiissszzzz

Kommentarer

  1. Anonym4:57 em

    Sitter tajt till efter England. Gjorde av med 2000 på öl. Bara låna. Jag måste ha dem för att kunna betala Jonnas hemresa.
    Mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar