/// KLOCKREN HELG

Att en helg kan vara så perfekt trodde jag då inte. Uj uj..
Kanske inte hela iofs. Men i stora drag.

Fredag rockade i STHLM och Västerås med jobbet, av alla jävla städer. Men väl hemma så vart det rajtanta med Koffa. Onykter som ett ägg borde jag ha varit, eftersom jag ha ringt folk som besatt från kl 3 till kl 5 på natten. Mycket roande. Tack Koffa..

Lördagen var en typisk uFo sitta hemma o tvätta, ta hand om sig själv o plocka undan lite. Allt var frid och fröjd, Tvättade gjorde jag osså. en typsik söndag helt enkelt.

Söndagen därimot,. den spenderades ute på "Diplomat-mattan" från runt kl 11 på förmiddagen till sen kväll i goda vänners lag. Grillade, spelade musik, och bara umgicks. O nu är jag röd som en kräfta på höger armen.. VARFÖR bränner jag jämt bara högerarmen ? varenda jävla vår. Tar mig en evighet att då jämn bränna bara därför.

Kommentarer

  1. Anonym3:22 em

    Sälar brukar i regel ligga på ena sidan - Vilket givetvis resulterar att man bränner sig på den andra sidan. :) Akta dig bara... Snart drar säljakten igång!

    /Grillmeister

    SvaraRadera
  2. Aj aj! känner mig nog lite träffad.. Vi hade en fundering på att utge sig som sälklubbare som yrke när man är på krogen.. hur många skulle tro på en lixom... Så jävla ball yrke..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar