/// LÅGT PÅ KVALITATIVA POSTS

JO jag vet att det är så.. Senaste tiden har inte bjudit på så många grejer som ger en WOW-effekt.. Men det har vart mkt musik-pillande hemma hos mig, det har vart en hel del med "Lokalen" och ren o skär social-networking verksamhet från min del.

Mycket skaka tass, le snällt och försöka se snäll ut. I know. its hard.

Angående musikbiten så har jag en lajv-spelning den 1sept i STHML. Kan bli kul, håller på med några nya spår för att ha lite nytt, och för att det är kul =) Tyvärr så har min mina skruverier landat på den mer dubbiga formen, med mjuka beats, mkt oväntade taktbyten och liknande saker, inte så mkt full-fräs-herre-jävlar-galenskaper. Vilket är synd. Dom projekten jag har på gång i den generen står still., mycket still.
Dom har tillomed gått från nästan färdiga, till helt sågade, och helt o hållet omgjorda för att sedan fastna med en grundidé men inte mycket mer.

Jobbet knallar på som vanligt.. mkt att göra nu, så man hinner inte blogga så mkt, och jag försöker faktiskt ha ett "liv" ngnstans mellan fylleslag, studiotid, och scones-bakning.

Men, ja.. vi hörs...

Kommentarer