/// BJÖRK - VOLTA

Så ja.. Björks nya platta droppade ner i iTunes här om dan.
Jag har väntat länge på denna. Och med samma förväntiningar som på Avrils nya platta. Men jag tror att jag blev lika besviken som på Avrils.

Timbaland i all ära. Mycket av det han tar i blir till hits. (även om det har visat sig att han snor melodier från C64-communityn) Titelspåret på Björks nya platta är proddat av Timbaland. Men jag vet i fan asså. Björk. jag älskar dig, men nu vet jag inte vad du håller på med. Och Timbaland är INTE rätt person att prodda dig. Jag är ledsen asså. Men nae..

Det kanske kommer krävas en hel del lyssnande för att jag skall fastna. Men detta kommer inte bli sådana "instant" hits som Hunter, Bacheloret, mm. Tooo bad.

/// UPDATE : Efter att nu ha lyssnat på skivan ett par gånger så måste jag säga att den tar sig. Duetterna med Antony Hegarty är riktigt mysiga. Plattan är kanske liiite för spretig. Men nog är det Björk alltid. Så. det krävdes ett dygn för mig att fastna för den.. Bra där. Bra där ///

Kommentarer

  1. Anonym3:06 em

    Visste inte att du gillade Björk! Hon är väl goooo.

    SvaraRadera
  2. Visste du inte? Undrar vem fan det är som är min mamma då... hm.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar