/// REKLAMTORSDAG

UPDATE : NU HAR DET HÄNT NGT MED MINA BILDER IGEN. BER OM URSÄKT FÖR DET. MEN BLOGGER/GOOGLE HAR HAFT LITE PROBLEM MED DERAS SERVRAR SENASTE TIDEN.

GÖR INTE SÅHÄR!


Detta är ett prakt-exemplar på vad man INTE får göra! BIG NO NO! Tanken i sig är bra. Men settet den genomförs på är helt uppåt väggarna! Hur fan kunde en sådan grej gå igenom! För helvete! Jag ÄR chokerad! Men det märks inte va? damn...

DEBBELT UPP : DONT DRINK AND DRIVE

Så här skall det se ut. Intelligent. Smart. Allt sånt där en spot skall vara. Det spelar lixom ingen roll hur få öl du drukit.. Du ser redan dubbelt o skall inte köra... Smart, och med omtanke.

Kommentarer

  1. Fan va nice Guiness bruken va. Den killen va ett geni ^^

    Den andra reklamen va något störande faktiskt.
    Suck, men vad får man räkna med när det är Amerika som produkten ska lanseras i. (antar jag)

    löööw

    SvaraRadera
  2. Dan : jag vet faktiskt inte. Jag förmodar det är USA. Men ändå. Ngn jävel måste ha tänkt såååå fel.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar