// VAR E MINA VÄNNER

Spelet WoW: The burning crusade släpptes ju inatt, så jag vet att jag kommer få sitta ensam hemma framför datorn i några veckor utan kontakt med den yttre världen. Detta beror nu INTE på att jag kommer spela. För det gör jag inte.. Utan det beror på att _alla_ mina vänner spelar spelet.. Så.. Ända sättet för mig att få umgås med dom som kallar sig mina vänner, skulle vara att skaffa mig WoW, internet, och bli av med allt så kallat socialt liv i den riella världen. Något som jag faktiskt vägrar. -nät hemma ja visst, men nae, lite överlevnadsinstinkt har jag så det går inte, inte än iaf-

Så... vad skall man göra då? Bra jävla fråga.. Har redan spenderat 2 dagar utan ett liv från ngn. Även om jag hade 3pers jag skulle lekt med. Tyckte det att, lika bra att jag hel garderar mig.
Men det sket sig ändå..

Jag e fan ganska övergiven och negativ.

Man kanske skall börja knarka, då är man rolig en stund. För att sedan dö ung, på toppen.. Fast det är välle bara i bra filmer det är så. En annan skulle välle fastna i ett heroinmissbruk, få HIV, men leva tills jag var 132 år. Och en jävel på xTreme-Rullator-Race. Med min jävla tur kanske jag aldrig skulle dö, Så jag får vara en misserabel looser i en evighet. Tills jag kommer på hur jag skall göra.. o då.. då snubblar jag på mina skosnören, biter mig i ögat, och dör på fläcken. YES!

jag hade en gång vänner. Många vänner. Hade folk runt mig jämt.. Det hela började när jag var 15... Nu e jag 25.. O det är slut. Riktigt ärligt, så slutade det redan när jag var 21. O har sedan dalat sakta, för att gå upp igen, o sedan dala till en lägre nivå..

Trodde jag nådde botten i sommras, när jag spenderade sista veckan av min semester sittandes ensam hemma, väntandes på att man skulle börja jobba, så man hade ngt att göra... Tjena lixom.

eh. Skall hem nu.. Och om ni kållar tiden när detta skrevs, så ja, jag e kvar på jobbet. det händer ganska ofta nu.. Vad fan skall jag göra hemma lixom.. Sitta på jobbet, surfa, och kålla film till kl 20, 21 är mer vanligt än att jag går hem. Synd bara att man måste äta...

Konstaterade även att om jag inte skriver om teknik och prylar på min blogg, ja, då skrivs det inget.. För det händer inget.

Ring... om ni har mitt nummer.

Kommentarer

  1. Sl4sk.. Jo jag vet.. Men det är samma visa som för ett år sen. Leker jag med dig, så sitter vi bara i din lya, du sitter mer eller mindre vid datorn. O vi gör inte ett jävla dugg.. .Presix som förrut.. Jag pallar inte det.. Du vet jag vill att det skall hända saker... Action. Att sitta i en soffa o sluta röka med 2 pers... Känner mig som det 5:e hjulet, utanför, i just dont belong.

    SvaraRadera
  2. Anonym2:34 em

    morsning, jag spelar faan inte wow. skulle aldrig falla mej in, har liksom inte tid med hundutställningar och skit. det är illa nog med sims, det tar ju aldrig slut. Bet mej själv i örat häromsistens men minns inte mycket av det faktiskt, men det var jag som vann rullatorrallyt bara så du vet. Känn dej omåkt.

    SvaraRadera
  3. du vet om att en telefon går att ringa med oxå va ? o inte bara svara i. Goes both ways u know.

    SvaraRadera
  4. Jo reacha.. Men vem ringer oftast? -ler-

    SvaraRadera
  5. tbh dude så ringer ja oftare till dig än vad du ringer mig o föreslår saker o hitta på o aktivera.

    o sitta o vänta på att telefon ska ringa går inte , man får ta tag i saker om man vill att saker ska ske.

    thats how it is and always will be.

    SvaraRadera
  6. Har samtal kvar in från i november. Och ut från mitten på dec. -hm förut hade jag bara en vecka bakåt, åt båda hållen-

    Jo.. Ringa kan jag ju göra. Men jag är sjukt trött på att alltid åka runt överallt..

    Jaga runt halva stan för att leka en timme med ngn är inte relevant.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar