// uFo SJUK

Passerade hebbe o ukka i söndagskväll. Vilket jag inte skulle gjort. (jag anklagar inte er hehe) Men när jag sitter där i soffan, allt e guld o gröna skogar, så började jag må jävligt dåligt. Sjukt dåligt. Inget funkade. Så jag bestämmer mig för att gå hem. O tur var välle det.
Jag hinner bara gå 30 meter från deras port innan första spyan har stiftat bekantskap med marken. O så fortsatte det.. 50 meter. Och en ny kaskad. Hela vägen hem.
Väl hemma så tog det ett tag innan det satte igång igen. Men från kl 21 fram till kl 11 i dag måndag, så har jag haft totala magkramper en gång i timmen. Gissa hur bra man mår i kroppen efter en 12timmars kräksattak. Min stackars kropp var såååå slut runt lunchtiden på måndagen så jag knapp orkade göra ngt. inte ett dugg. Nu har jag fått i mig 3liter Thé, och en portion fil med banan, och apelsin.

Tjo! andra dagen av sjukdom. Jajamen... där satt den.. Så sjukt förskyld så jag knappt kan prata.. Jävligt najs måste jag säga... URKA.. fan vad jag hatar att vara sjuk. Men men.. sånt e livet.. Det kommer välle iaf bli att jag går till jobbet på onsdag.. Jag torskar på för mkt pengar annars... Blärch!"

Kommentarer

  1. Anonym2:48 fm

    pallit // gräsa

    SvaraRadera
  2. skojja inte mannen.. JAg var så slut på måndagen.. Orkade nada. O vad fan känner man då.. En sån jäkla tokförskylning så man knappt kan andas.. Its good to be me.. =/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar