// IRONIN PÅ JOBBET

Igår var en av dom störta dagarna i Apple-världen.. Och iår chockade dom oss med besked.

AppleTV

Nice säger jag då. Vad gör denna låda. Tar imot video och ljud trådlöst från din mac till din HDtv. Och i 720p upplösning. Och det e ju bara sexigt. Så här har vi den Air Port express-uppdateringen som vi väntade på.

Inbyggd 40GB disk, HDMI så klart. Component-anslutningar. och för 3000:- så kan den bli din. Samma dag som det bekräftas att den stöds av Windoze så skall jag köpa den.. Om jag inte bara blir så jävla tvugen att installera MAC OS X på PCn.. =)

iPhone



Behöver jag eg säga ngt.. .Apple har släppt det vi har vänat på så många år... en iPhone.. o den har allt... ALLT.
Den är en iPod med filmegenskaper, och en mobil, med touchscreen, safari som webläsare, osx som operativ, med mera. En underbar liten manick. Nästa grej blir ju att vänta tills juni när den släpps i USA. o sen vänta på att den släpps i SV så man kan kladda på den.

annat smått o gott kom med, ny airport extreme med stöd för den nya "n" standarden, mm.

Hahaha... vad händer när jag kom till jobbet imorse? PCn vägrar starta... =) Kan det vara ett tecken?

Kommentarer