// FÖRBEREDERSER

Såååå felstavad topic som det bara kan bli.. Men vet ni vad...
Ser det ut som jag bryr mig? Naeeee.. inte riktigt.. Själv har man kört på ett socialt test..
haft telefonen hemma under veckans gång.. O vet ni vad.. Inte ett missat samtal.

Har mellan 20 och 30 återkommande besökare om dan. Men inte EN enda hör av sig.. Eller jo.. Tre stycken. Men jag vet inte om en kommentar på en post kan räknas som en särskilt tung grej i sammanhanget. Det är lite gran i samma klass som att titta på en film om svältande barn med HIV på ngn gala på SVT medans man klämmer i sig en chipspåse till, tycker folk är snåla som inte skänker mer (fast man själv inte ens funderat på att göra det). Och sen lägga sig i sin Queensize säng o tycka att man är en genomsnäll och fruktansvärt bra människa.. Samma modell på personer som inte kan förstå vaför dom inte når nirvana denna gång häller..

Jag e inte bitter..
Jag är faktiskt lite glad. Ett av mina experiment har funkat. Det visade sig att jag hade rätt. Och i sig så är det bra. Om slutresultatet iofs var till min belåtenhet låter jag vara osagt.. Och som jag tidigare har påpekat.. Om jag inte skriver om tech, så blir det inget skrivet.

Men nu.. Till TOPIC...

På torsdag är det lön... Då skall jag köpa färg, några nyanser av vitt och grått. Sen skall jag måla om. YEY! Sen kan jag tänka på möbler.. OCh efter mina ekonomiska snesteg senaste veckan så kommer det nog inte att räcka till några möbler denna månad.. Men vi får se. Måste i vilket fall spara pengar till Göteborgsresan. Men det blir nog bra tillslut.

Har gjort mig några oringinal på "tavlor" som skall printas av ett ickenämnt företag, o storleken 2x1.5 meter... tyyyyp. kanske större, kanske fler... skall få lite olika priser. Sååå... när det är ommålat, jag har möbler, och jag har mina grejor på väggarna. DÅ... DÅ skall jag försöka ha en fest. HAde jag tänkt innan.. Men med vem? Grannen.. MOHAHAHahhahaha

Kommentarer

  1. Anonym4:15 fm

    tunga grejjer serrö.. nu har du 2 comments från mej... no shit du har väl mitt nr åxå lr.. bara att pilla lite på mobben så svarar jag vetty :) /mr_weed

    SvaraRadera
  2. Anonym2:38 em

    4:a nyanser av brunt heter det, inte grått. sådet så. Jag tror du måste inse att man kan leva ett mycket rikt liv med massor av lekkamrater fast man är minst hundra (eller 25). Det gör ju vi som är över 300(40+), föresten var det inte då du och jag lekte på landet?

    SvaraRadera
  3. mamma : vad var när vi lekte på landet.. o fyra nyanser av brunt hade jag tänkt från början. =)
    O nae... man har inga vänner när man är över 40. Man har bara bekanta.. (mohaha)

    Grässa : i know bäjby. O tanken har slagit mig. Torsdag = lön. Then i´ll ringa.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar