/// TRÄNAT, OCH LITE FILM.

Så har man skaffat sig ett träningskort.
Igen. Men denna gång på Friskis. Måste säga att jag faktiskt var rätt nöjd med deras utrustning. Kanske inte lika mkt som på Nautilus. Men detta kändes mer rätt, av ngn anledning. Att träna med husser + bror kommer nog göra det lättare än det var att träna med Tobbe.
Inget illa mot dig Tobbe.

Osså fick jag hem lite filmer.
Snatch 59:-
Dogma 45:-
Akira 59:-

Ingen skit alls. Så nu skall det ses på en o annan film. Snatch, och Lock, Stock såg jag iofs härom dagen. Och då hade jag tankat dom. Ja OLAGLIGT, på ThePirateBay. Men det gav sälj. För sån är jag. Är det bra, så köper jag det. Sug på den filmindustrin. Vad sa ni nu då!

NU e det dags att laga mat, kebab-kött färdig-strimlat, 430g 25:- en Cream Fresh för 16:-, med smak av ngt. Lite grönsaker, och lite ris på det. Ingen skit.

Kommentarer