/// HELG

Så har vet vart helg igen.
Fredag lördag och nu söndag. Jag känner igen mönstret, vad förvånad man skulle bli om det helt plötsligt var söndag ist för lördag, och besviken.

Fredag
Jobb, till LKPG och JKPG, Jkpg gjorde så det inte vart ngn träning på fredagen, men det gjorde inte så mkt. Jag körde på lördagen ist, och det kändes mkt mkt bättre.

Men i alla fall. Fredagskvällen skulle spenderas hos Ella, men fattig som man är så hade man inte så mkt lust. Efter lite påtryckningar så gick jag iaf till Robban, på vägen lyckas jag med att ladda ur telefon, så pass mkt att det krävdes fyra/fem uppstarter för att skicka SMS ang dörröppning, Annars hade jag stått där, ensam, frusen, utan en endaste vän i helaste världen.

Full rulle till Ella. I början var det lite trögt, men sen kom Hannes, med spriten. YES! Let the shit begin. Kan väl säga på rak arm att jag inte var nyktrast på stället. Men inte onyktrast heller. Ännu en gång så råkade Kalles flicka ut för fenomenet uFo. Jag gillar verkligen Kalle. Vare sig han vill eller inte. Så det är lite synd att hans flicka och jag inte går ihop. Inte alls faktiskt. Inte bara lite synd. Men så är det. Jag måste lära mig att vissa människor klarar inte att bli behandlade som en i gänget. sry.

Lördag.
Trots det relativt stora alkoholintaget så mådde jag som en prins denna morgon. Gud gav mig en gåva, och det var att aldrig bli bakfull. smidigt i sådana lägen. Men jag hade nog hellre tagit ngt annat. Kollade den obligatoriska animen till frukosten. Gundam 00. Ep 22,så det är bara 3 avsnitt kvar.. AHHH VAD SKALL JAG GÖRA SEN?

Meckade lite musik, sen ner för att möta Husser med tillhörande bror, och träna. mkt mkt roligt. Det tar sig må jag då allt säga. Jag är ingen hulken, men jag har börjat notera vissa resultat.

Annars hände inte ett nedrans dugg, låg i sängen och beklagade mig över vårt lands musiksmak. Ja jag såg melodifestivalen. Det fanns lixom inget annat. Och i brist på ngt att titta på, så vart det P3 Dans till 24.oo då jag vände mig om och sov.

Söndag.
Wiiiii vakna kl 8, ligga i sängen och muppa till 9, frulle, lite film, och jag måste faktiskt rekommendera Valkyrie. Alla som var med på historielektionerna vet hur filmen slutar. Men jag måste ändå säga att den var sevärd. Helt lagom mkt action och djup för att lägga ögonen på medans man mumsade på några äggmackor, fil och den lite för stora koppen kaffe.

Och idag vad dagen, dagen då BMXn fick följa med ut. Första resan 2oo9. YEAH!

Snart e det måndag.

Kommentarer