/// TV // TERMINATOR / S2

oj vad kär jag e i Summer Glau.

Så har äntligen säsong två av Terminator, the Sara Connor Chronicles börjat. Ja ja, jag vet. Jag klagade som attans på förra säsongen. Men efter att ha sett EP ett av S2 så blir jag glad, får en varm känsla inombords.

Efter snacket om att det inte skulle bli en säsong 2 pga dåliga tittarsiffor, dyra skådisar m.m så vart jag lite rädd. Men nu är den här. Och jag kunde nog inte bli gladare. Nej, det ÄR inte en "woho-shit-vad-bra-serie" Men som den terminator-hora jag är så måste jag ju se den. Avslutet på s1 gjorde att jag svor en hel del. Och ep1s1 gör mig så lycklig.

Jag tror lite att eftersom Terminator4 - Salvation har haft sin första trailer, en del bilder börjar läcka, och dom måste "tejpa" ihop historien, T4 skall ju faktiskt utspela sig efter att robotarna har tagit över, så T1, T2 och T3 har ju visat sig onödiga, så måste dom ha ngt som visar varför allt sket sig, och varför det fortfarande är så att John Connor är mänsklighetens sista hopp mot dessa underbart sexiga plåtnicklas. -jag vet, jag e nog lite sjuk- Skulle det vara på rikt så hade jag nog vart på robotarnas sida. Jag tycker bättre om tech än människor. To bad. ^_^

Oj vad jag mumlar. Men i vilket fall, S2E1 finns på ett internet nära dig. Happy hunting.

Terminator Series // fox.com
Terminator Series i Bilder // terminatorchronicles.com

och medans du väntar på att ep1s2 skall tankas hem så kan du se en bloopers-samling från s1



Kommentarer