/// HELGENS SPEKTAKEL



Lönehelg och allt. Klart man har bränt lite för mkt pengar,. i vanlig ordning. Men kul hardet vart. Man får välle helt enkelt göra en FUN/CASH-ratio.

Fredagen.
Först en träff med robban för att gå till Harrys o fira hannes. Äta en mat och dricka minst en ÖL. Trevligt må jag säga. Ella, Robban Tobbe Jag Ellen Jon och en till som jag inte kommer ihåg namnet på, jag vill säga Jocke. men det e fel. 
Käkade en riktigt god hamburgare. Efter lite småprat begav jag mig till systemet, för att sedan bege min lilla nätta kropp mot robbans nya domäner.
Dricka en öl, en sprit, spela Wii, och fira att robban fyllde år. Jag älgade ner till Black Lion för att dricka en öl med Hannes+vänner. Lyckades ta med mig en Ciggar som vi smuttade på. Sjukt trevlig ciggar må jag säga. Upp till robban igen nu med hannes i släptåg. Sen hem.

Lördagen
Tog det ganska lugnt hemma innan jag begav mig ner på stan för att styra upp en klapp till Hannes. Det skulle ju träffas hemma hos honom kl 16 för en kaka, kaffe och ge honom en klapp eller två. Jag hade på mig min vinter-jacka. BIG JÄVLA MISSTAG. Fifan vad jag var varm. Snabbt in på H&M, klippa en tröja, och sen in på Dressman för att styra upp en lite snyggare vit skjorta att ha under tröjan. 
O damn, det såg ju hel okej ut. Faktiskt riktigt nöjd. Hannes hade lyckats låsa sig ute, så vi bytte tid till kl 17. Efter mamma och mickes besök så lyssnades det på en o annan låt, surfade youtube(oh vad du är bra att bränna tid) drickandes en whiskey för att sen strutta ner mot VB. Hannes ville ju se Nifters. 
Och shit så bra det var. Nu har jag inte hittat ngn nifters på en torrentsite nära mig. Så jag får välle titta lite i mina vänners mp3arkiv. Sen till en fest i mitt grannskap. Good times. 
Tyvärr kom jag hem lite sent. 



Söndag
STCC-Final på mantorp park. Razmuz ringer kl 9.12 jag har typ hunnit sova 5timmar.
-Hej anders, ehh jag kommer om en halvtimme, okej? Bra bra. 
AJ AJ AJ. Kasta sig in i duschen, glömma det där med frukost, kasta på sig solglassögon, och ut i solen. O jo. finns itne så mkt att skriva om själva söndagen. Jag menar, det var ett bil-event. många bilar, fler killar, en o annan flicka man vill göra barnförbjudna saker med. Och en hel del racing. 

end.

Kommentarer